diumenge, 7 de març del 2010

ELS ANEGATS


La setmana passada vam fer la 2a prova oral, tal i com estava previst. Tinguérem l'oportunitat de conéixer moltes cançons i els gustos musicals de tots i de totes, però només hi hagué una persona (de 1r ESO B) que va triar una cançó en la nostra llengua, concretament, en la seua varietat mallorquina. La cançó era d'un grup anomenat "Anegats".

Si voleu saber més coses sobre aquest grup, feu clic sobre el nom per anar a la seua pàgina web oficial: Anegats. Hi podeu escoltar fragments d'algunes cançons.

Aquest vídeo que penge com a mostra, va dedicat a Pepe Murgui ,que va ser qui ens va descobrir el grup (jo tampoc no el coneixia, però m'ha agradat molt). Gràcies, Pepe.



2 comentaris:

  1. LLETRA DE LA CANÇÓ (també la podeu trobar a la web del grup)

    Ve de cara el temps...són les 3 de la matinada.
    Ve de cara i sent...que me vol, me demana.
    Ve de cara el temps...silenciós para l’emboscada
    Avança inclement, perquè me fa sentir tot sol si és ple de
    gent?

    Ve de cara el temps...però jo tenc una coartada
    Un amic valent, que me vol, m’encomana a
    plantar cara al vent! I aprendre de l’ensopegada.
    i compartir moments que per tu i per jo duren eternament!

    Eh! eh!
    Tenc una partida per guanyar si me vols acompanyar,
    tenc una il•lusió que no acaba!
    Tenc una ferida per tancar, jo no se! jo no se quan curarà!
    Mai no brollaria de bades......no se......no se.....

    ....ve de cara el temps...a les 3 de la matinada.

    ResponElimina
  2. Ja em direu si us agrada la cançó, si l'enteneu de què penseu que parla... Si voleu, és clar :-)

    ResponElimina