divendres, 26 de març del 2010

DIUMENGE EN RUTA


Bé, vist el vostre interés per mostrar-me una miqueta el vostre poble i com que jo també tinc ganes de conéixer-lo una miqueta, diumenge assistiré a la ruta a peu organitzada per l'AMPA del nostre institut.

Com que amb les indicacions que m'heu donat no sé jo si arribaria al lloc que toca... m'hi acompanyarà Susi (tutora de 1r d'ESO B).

Espere que hi assistiu molts, que em mostreu moltes coses i que ho passem SÚPER bé. I com no podia ser d'una altra manera, duré la càmera de fotos per deixar testimoni de l'excursió al nostre blog. Per tant, poseu-vos ben bonics per a les fotos. Avisats esteu! :-)

(Però, recordeu que es tracta de caminar 9 Km i que heu de portar roba i sabatilles còmodes, no vestir-vos com si anàreu a la gala dels òscars)

2 comentaris:

  1. doncs jo pensava porsar-me les sabates de taló alt..., buscaré unes esportives ;) susi

    ResponElimina
  2. hahaha, molt bo, Susi. Si vols anar amb sabatilles de taló alt pots, però després no et queixes si totes les fotos són teues, hahahaha.

    ResponElimina