Hui ha estat el primer dia de lectura de la 2a avaluació, és a dir, hem començat a llegir El jove que va perdre el nom. De la mateixa manera que férem l'avaluació passada, continuarem llegint cada divendres una part del llibre a classe i al llarg de la setmana haureu d'anar treballant la lectura a casa conforme us aniré dient.
Per a divendres de la setmana que ve, heu d'haver llegit fins a la pàgina 23 i heu d'haver buscat el significat de les següents paraules:
- Del capítol "La fogonada de l'oblit": vessant, turó, jeia (de jaure), rierol i tossal.
- Del capítol "El brollador": espatlat, drecera, empremta, a les palpentes, esbarzers, atzar, catifa, fullaraca, udols i mussol.
- Del capítol "Drolo": petjades, abeurar, feristela, clavillar i nu.
Ah! I també heu de mirar al llibre de Gramàtica què és un substantiu i escriure a la llibreta tots els substantius que apareixen a la pàgina 13 (cada setmana treballarem un aspecte diferent de la gramàtica a partir de la lectura).
No heu de fer-ne resums per escrit si no voleu, però cada setmana, abans de començar a llegir a classe, demanaré a algú de vosaltres que faça un resum oral del que hem llegit fins al moment (inclosa també la part que hem llegit a casa) i li posaré nota. No avisaré de qui serà, per tant, és convenient que tots llegiu la part que toca cada setmana per evitar problemes.
Els que aneu a la neu, en tornar haureu de mostrar-me els deures de lectura.
Per a divendres de la setmana que ve, heu d'haver llegit fins a la pàgina 23 i heu d'haver buscat el significat de les següents paraules:
- Del capítol "La fogonada de l'oblit": vessant, turó, jeia (de jaure), rierol i tossal.
- Del capítol "El brollador": espatlat, drecera, empremta, a les palpentes, esbarzers, atzar, catifa, fullaraca, udols i mussol.
- Del capítol "Drolo": petjades, abeurar, feristela, clavillar i nu.
A banda d'aquestes paraules, heu de buscar qualsevol altra paraula que no hàgeu entés quan llegíeu a casa (i no feu trampa amb això perquè vos pillaré). El vocabulari ha d'aparéixer, com he dit a classe, ordenat per capítols (Poseu el nom del capítol i baix les paraules d'aquest capítol).
Ah! I també heu de mirar al llibre de Gramàtica què és un substantiu i escriure a la llibreta tots els substantius que apareixen a la pàgina 13 (cada setmana treballarem un aspecte diferent de la gramàtica a partir de la lectura).
No heu de fer-ne resums per escrit si no voleu, però cada setmana, abans de començar a llegir a classe, demanaré a algú de vosaltres que faça un resum oral del que hem llegit fins al moment (inclosa també la part que hem llegit a casa) i li posaré nota. No avisaré de qui serà, per tant, és convenient que tots llegiu la part que toca cada setmana per evitar problemes.
Els que aneu a la neu, en tornar haureu de mostrar-me els deures de lectura.
Ets una crack!!
ResponEliminaVaig a copiar-te, literal, amb els de quart.
B7s
Oreto, imagine que això ho dius per allò de treballar la gramàtica amb la lectura. Doncs, no sé si sóc una crack, perquè no sé com eixirà la cosa, però com a idea he de reconéixer que està bé, hehehe. B7s
ResponElimina