divendres, 5 de febrer de 2010

5a SETMANA DE LECTURA


Estimades criatures habitants de les aules:

En primer lloc, vull felicitar-vos per la manera que tinguéreu de comportar-vos ahir en l'excursió que férem al teatre. Les condicions no eren les millors, però us comportàreu de categoria. Sou uns cracks i així me n'aniré amb vosaltres d'excursió sempre que faça falta (ja farem alguna excursioneta a la muntanya quan faça més solet...).

En segon lloc, vull recordar-vos que, com que hui hem continuat amb la lectura a classe, per al proper dia de lectura, que serà el 19 de febrer (perquè divendres que ve no podrem llegir, ja que són les Carnestoltes de Villar i tindrem concurs de murgues), heu de llegir fins a la pàg. 97.

Pel que fa a les paraules, haureu de buscar-ne les següents (més totes les que no entengueu de la part que llegireu a casa):

Del capítol "Un altre comiat": torçar i bàcul.

I del capítol "Els jardins del palau": uixer, estanys, heura, papallona, esgarips, basiliscos, grius, fènixs, hidres i númides.

A més, i pel que fa a l'aspecte gramatical, haureu de subratllar tots els verbs que apareguen a la pàg. 96 del llibre i després classificar-los a la llibreta en dos grups: transitius i intransitius. Si no recordeu què són verbs transitius i intransitius, mireu-lo al llibre de gramàtica o als apunts, perquè ho vaig explicar un parell de vegades.

Ah! I aneu recordant tot el que hem llegit fins ara, perquè ja sabeu que quan acabarem de llegir el llibre de lectura, haureu de donar-me'n un resum i el millor resum de cada grup tindrà PREMI :-)

Bon cap de setmana!

2 comentaris:

  1. Teresa,hem de entregar-te també les classificacións dels verbs en el treball de lectura o les hem de tindre només en la llibreta?
    María Mauro

    ResponElimina
  2. Hola María!

    No, només heu de tindre-les a la llibreta, no són per a arreplegar-les, són per a corregir-les en classe. Això sí, passaré a revisar els deures de lectura com sempre, per posar-vos la nota.

    ResponElimina