dissabte, 30 d’octubre del 2010

VISITA SORPRESA A VILLAR


Només volia dir-vos que ahir em vaig alegrar molt de veure-vos a tots tan boniquets i tan simpàtics com sempre.

El concurs de carabasses també em va agradar molt. Estaven totes molt bé, per tant, l'enhorabona, no només als guanyadors, sinó a tots i a totes els que vau participar-hi.

Kimi, ahir vaig passar llista i no estaves... Molt malament, eh? Sàpies que tens una falta...

Ànim per a les avaluacions que ja estan a punt d'arribar. Apa, a estudiar!

B7s

2 comentaris:

  1. Nosaltres també ens vam alegrar molt de veure't de nou, com si no hagués passat el temps...
    Esperem, sincerament, que aviat estigues fent classe a unes altres criatures tan o més boniques com les de Villar.

    ResponElimina
  2. Ja us faré una altra visita més avant (i espere poder contar-vos que tinc moltes noves criatures).

    B7s

    ResponElimina